2013. január 6., vasárnap

Szép lassan vége lett a nagy ünnepi időszaknak.
A Luca napi vásáron láttam, hogy igen nagy az érdeklődés a gyöngygallérok iránt. Gondoltam készítek én is egyet-kettőt. a gyöngyfűző karrierem kezdetén már készítettem egyet-kettőt amit hamar meg is vettek tőlem. Azóta sem foglalkoztam vele. No de most újra rákattantam.
Annyi féle van Ukrán gyöngygallér, kis levél nagy levél és így tovább .
A szív mintás nagyon megtetszett így megpróbáltam először ezt megfűzni.

Íme az eredmény ez készült el először:



Hát nem volt egyszerű, többet bontottam mint amennyit haladtam, de a végén csak kész lett.
Annyira megszerettem, hogy azonnal készítettem egy fehér-rózsaszínt is ami akár esküvői viselet is lehet. A menyasszony is és a koszorúslány is viselheti.


A mintát ukrán szíves minta néven találtam, de volt egy kedves ismerősöm aki sárközi néven ismerte. Bárminek is nevezzük... csodaszép !
A szívecskés gyöngygallér mintáját itt találod:
http://mariawolf-mariawolf.blogspot.hu/2010/05/ukran-szivecskes-gyongygaller.html

Köszönöm a mintát Mónika!

Lesz még folytatása most éppen a leveles mintával küzdök :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése